ZOZNAM AUTORIZOVANÝCH SERVISOV
Zoznam potrebných dokladov na reklamáciu a viacej informácií sa dočítate pri konkrétnej značke.
MasterPC.sk poskytuje odborný predaj, kvalitný servis a starostlivosť v oblasti IT, Hardware, Software, Tlač, digitálnej techniky a iné. Keďže sme predajcom množstva značiek od špičkových výrobcov, snažíme sa našim zákazníkom poskytnúť čo najkvalitnejší a najrýchlejší servis produktov. Stojíme si za kvalitou ponúkaných produktov, ale niekedy sa stane, že sa chyba objaví a produkt sa znefunkční. Preto chceme, vám, našim zákazníkom vyjsť čo najviac v ústrety a servis produktu vybaviť čo najrýchlejšie k vašej spokojnosti.
Spôsoby reklamácie:
- Osobne
- Zaslaním na adresu našej pobočky
- Zaslaním produktu do najbližšieho autorizovaného servisu
Doklady potrebné k reklamácii
- Doklad o zakúpení tovaru (faktúra, doklad z registračnej pokladne)
- Reklamačný formulár s detailným popisom Závady
Počas celej záručnej doby reklamovaný tovar zasielame len do autorizovaného servisu. Pre čo najrýchlejšie vybavenie reklamácie je vhodné posielať produkt priamo do autorizovaného servisu. Zoznam autorizovaných servisov nájdete nižšie.
Odporúčania pred reklamáciou!
V prípade reklamácie zariadenia ktoré obsahuje pamäťové úložisko je potrebné si dáta zálohovať.
Ak máte v zariadení vlastné príslušenstvo ako napríklad pamäťové karty, SIM karty a podobne, nezabudnite si ich pred reklamáciou vybrať zo zariadenia.
Acer
Acer Czech Republic s.r.o., Servisní centrum, CTPark Brno, Tuřanka 100, 627 00 Brno-Slatina, Česká republika,
Kontaktný telefón servisného centra: 02/49207070
Servis Acer bude komplexne riešiť záručné i pozáručné servisné prípady. V prípade poruchy Vášho produktu Acer vždy najprv telefonicky kontaktujte servisné centrum na nižšie uvedenom čísle, v pracovných dňoch medzi 8:00 a 17:00.
Zákazník preberá zodpovednosť za zálohu svojich dát. Za prípadnú stratu dát neručíme! V prípade, že chyba bola spôsobená SW problémom, bude Vám účtovaná čiastka 64,37,- € za obnovu operačného systému (tzv. Recovery), prípadne bude zariadenie vrátené späť bez obnovy za poplatok 34.85,- € (preprava, poistenie a manipulácia). Pokiaľ potrebujete asistenciu pri obnove operačného systému, kontaktujte, prosím, Call Centrum Acer. Ak oprava (v súlade so záručnými podmienkami) nebude uznaná ako záručná, bude Vám na opravu zariadenia zaslaná cenová ponuka. V prípade jej odmietnutia Vám bude účtovaný poplatok 34,85,- € (preprava, poistenie a manipulácia).“
Kontaktný telefón Call Centrum: 02/49207070
možnosť nahlásenia reklamácie mailom: service_brno@acer-euro.com
Operátor Vás bude informovať o ďalšom postupe. Prosíme, pre rýchle vyriešenie telefonátu majte pripravené sériové číslo reklamovaného výrobku a u záručnej oprave aj nákupný doklad.
AB-COM, rôzne produkty
zariadenie je potrebné doručiť na našu adresu
kompletné bez mechanického poškodenia
Požadavky :
- Reklamačný formulár
- faktúra alebo doklad o kúpe
alebo servisné stredisko pre urýchlenie reklamácie
AB-COM s.r.o.
M.Rázusa 4795/34, Topoľčany 1, 955 01
tel.038/5362625
Požadavky:
sprievodný list (vada, dodacia adresa,faktúra alebo doklad o kúpe)
AVACOM
zariadenie je potrebné doručiť do na našu adresu
kompletné bez mechanického poškodenia
Požadavky :
- Reklamačný formulár
- faktúra alebo doklad o kúpe
APC
Reklamácia sa nahlasuje vyplnením webového formuláru v sekcii podpory http://www.apc.com/cz/cs/support/contact/ask_apc.cfm?ISOCountryCode=cz .
Zákazník obdrží nový kus výrobku a následné odošle svoj vadný kus. Dopravu zabezpečí kurierská služba bezplatne.
Technik vás bude kontaktovať a môže vám položiť otázky v rámci diagnostiky, preto vás prosíme reklamácie nahlasovať priamo do APC
Všetky otázky možno položiť cez bezplatné telefónne číslo:
v Slovenskej republike +421 245 524 010
v Českej republike +420 382 766 333
Technická podpora: apccztech@apc.com
Doprava UPS v záruke je zadarmo!
APPLE
SWISS spol. s r.o.
Pestovateľská 13 – areál OC Korzo
821 04 Bratislava
https://www.swissservice.sk/kontakt/
C.C.Computer s.r.o.
Námestie Biely kríž 1110/1
831 02 Bratislava – mestská časť Nové Mesto
https://ccc.sk/kontakt/
Zariadenie musí mať vypnutú funkciu Find my iPhone, bez toho nebude možné vykonať opravu!
AOC
Zákazník musí priložiť doklad o kúpe. Servisné stredisko zabezpečuje aj zvoz do servisu.
Bližšie info na: www.asupport.sk/index.php?page=pickup
asupport s.r.o.
Radlinského 27
811 07 Bratislava
Areál hotelu Saffron
chodci vchod z ulice Fazuľová
vjazd autom z ulice Školská
(10 minút parkovanie zdarma)
Tel: +421 911 792 034
Tel: +421 2 5262 6557
https://www.asupport.sk/kontakt.php
ASUS notebooky, tablety, smartfóny, desktopy, AiO a LCD:
Reklamáciu je potrebné nahlásiť online /vyplniť formulár/ na stránke: rma.asus-europe.eu/cz
Asus zabezpečuje vyzdvihnutie zariadenia u zákazníka, opravu a doručenie spať.
Asus NBD záruka (Next Business Day)
Reklamáciu je potrebné nahlásiť priamo v autorizovanom servisnom stredisku SWISS spol. s r.o.https://www.swissit.sk/kontakt/
DOA – 7 Dní (predaj na koncového zákazníka)
-zariadenie musí byť doručené na reklamačné oddelenie ASBIS SK, Tuhovská 33, 831 06 Bratislava
-kompletné bez mechanického poškodenia
ASUS – Servre
Priložený formulár je potrebné vyplniť a zaslať na mailovú adresu: FORMULÁR
advance.rma@asustek.nl
treba uviesť typ zariadenia
sériové číslo zariadenia
presný popis závady, buď treba určit presne vadný diel, alebo napísať popis závady a Asus bude priamo kontaktovať zákaznika a spolu skúsia nájsť v čom je problém.
Komunikácia iba v angličtine.
Po špecifikovaní presnej závady zašle Asus nový náhradny diel zákazníkovi ( ak je náhradný diel skladom, tak je odoslaný vrámci EU do 24hod), ak nie je skladom, Asus informuje zákazníka o termíne dodania.
Po obdržaní náhradného dielu je zákazník povinný čo najskôr odoslať vadný diel do Asusu.
Ak tak neurobí do 14 dní po obdržaní dielu, bude mu hodnota náhr. dielu odrátaná z účtu credit karty, ktorú uvedie do formuláru
DOA – 7 Dní (predaj na koncového zákazníka)
ASUS – Smartwatch
prosíme doručiť na reklamačné oddelenie na našu adresu
ASUS Networking
prosíme doručiť na reklamačné oddelenie na našu adresu
AXIS
Kuriér si reklamáciu vyzdvihne aj donesie naspäť. Bližšie info: www.axis.com/global/en/support/warranty-and-rma/rma-eur
BUNATY
Autorizovane servisne stredisko
BUNATY s.r.o.
Pardubická 222,
Srnojedy 53 002
E-mail: servis@bunaty.cz
pri uplatňovaný záručnej reklamácie je potrebne dodať doklad o kúpe
BROTHER
Autorizovane servisne stredisko Prime Service spol. s r.o. http://www.primeservice.sk/servis
Becker
Telemax GSM Szerviz Kft (Hungary)
Postup odosielania chybných prístrojov do nášho ASC je momentálne takýto:
– požiadavku na odoslanie chybného prístroja môžete poslať e-mailom na adresu kurier@telemaxgsm.hu denne do 16:00 hod. (len v tomto prípade vieme objednať vyzdvihnutie balíka v nasledujúci pracovný deň)
– je treba zadať počet balíkov
– názov partnera (predajne), adresu, PSČ, mesto, kontaktné údaje
– a otváracie hodiny.
BOSCH
Reklamáciu pre bielu techniku je potrebné zadať cez www.bosch-home.com/sk/servis/kontakty
Reklamáciu pre náradie je potrebné zadať cez www.bosch-professional.com/sk/sk/repair-form/professional/repairForm.htm
BENQ
Zákazník musí priložiť doklad o kúpe. Servisné stredisko zabezpečuje aj zvoz do servisu.
Bližšie info na: www.asupport.sk/index.php?page=pickup
asupport s.r.o.
Radlinského 27
811 07 Bratislava
Areál hotelu Saffron
chodci vchod z ulice Fazuľová
vjazd autom z ulice Školská
(10 minút parkovanie zdarma)
Tel: +421 911 792 034
Tel: +421 2 5262 6557
https://www.asupport.sk/kontakt.php
CANON
C.C.Computer s.r.o.
Námestie Biely kríž 1110/1
831 02 Bratislava – mestská časť Nové Mesto
https://ccc.sk/kontakt/
https://ccc.sk/canon/#canon-podmienky
– osobné kopírky, fax s laserovou tlačou, fax s atramentovou tlačou, skener, atramentová tlačiareň, laserová tlačiareň, atramentové multifunkčné zariadenie, laserové multifunkčné zariadenie, kalkulačky
– zákazník musí pri reklamácii v servisnom stredisku doložiť potvrdený záručný list, ktorý je súčasťou balenia výrobku
CANON digitálna technika
PRO.Laika spol. s r.o.,
Palackého 12,
811 02 Bratislava,
02 / 5464 7792,
prijem@prolaika.sk
servis@prolaika.sk
www.prolaika.sk
Všetky výrobky, ktoré budú mať chýbajúci, nesprávne či neúplne vyplnený záručný list a doklad o kúpe nebudú prijaté do záručného servisu, ale na náklady odosielateľa vrátené späť. Na akékoľvek neskoršie zmeny či doplnenia týchto dokladov nie je možné brať zreteľ.
Rovnako výrobky poškodené nesprávnou manipuláciou užívateľom alebo pri preprave, vniknutím vlhkosti, prachu či iných cudzích telies nebudú v zmysle záručných podmienok uvedených na záručnom liste prijaté do záručného servisu.
Vzhľadom na tieto skutočnosti by sme Vás chceli požiadať o maximálnu pozornosť pri vypĺňaní záručných dokladov pri predaji výrobku, informovanie Vašich zákazníkov o záručných podmienkach, ako aj pri odosielaní výrobkov do servisného strediska.
V prípade akýchkoľvek otázok kontaktujte náš zmluvný autorizovaný servis na musil@prolaika.sk alebo tel. 02 54647793.
Canyon Smart Watch
EuroServis LK spol. s r.o.
Šamorínska 52
82106 Bratislava
tel.: 02 / 452 424 10
od pondelka do piatka 8:00-16:30
e-mail:info@euroservis.sk https://euroservis.sk/
CANYON
zariadenie je potrebné doručiť na našu adresu
kompletné bez mechanického poškodenia
Požadavky :
- Reklamačný formulár
- faktúra alebo doklad o kúpe
Creative
zariadenie je potrebné doručiť na našu adresu
kompletné bez mechanického poškodenia
Požadavky :
- Reklamačný formulár
- faktúra alebo doklad o kúpe
Dell
Typ záruky NBD: ” NEXT Bussiness Day” – oprava priamo u zákazníka v najbližší pracovný deň
Typ záruky CAR: “Collect and return”- vyzdvihnutie a doručenie zariadenia prostredníctvom kuriéra, oprava maximálne do 7 pracovných dní
Typ záruky NDB: “Pro Support” -oprava na mieste u zákazníka do 24 hodín 7 dní v týždni
Pri obidvoch typoch záruky stačí nahlásiť sériové číslo a popis závady.
Technická podpora:
+421 2 57 50 83 03
DOA – do 14 Dní iba v prípade, že tovar bol predaný na koncového zákazníka,fyzickú osobu,
DOA taktiež nie je možné uplatniť pre typ záruky “Pro Support”
Štandardná podpora (BASIC NBD + CAR)
pondelok-piatok 8:00 – 18:00
tel.: +421 2 57 508 303
ProSupport
Nepretržite
tel.: +421 2 57 508 301
D-Link
Technický support (hot-line):
Tel:+421 692 147110
support@dlink.cz
EATON
Vlastník nefunkčného zariadenia objedná na náklady spoločnoti Europea Group prepravu u prepravcu Packeta Slovakia s. r. o. na tel. číslach +421 221 201 135. (Riadi sa pokynmi prepravcu.) Kuriéra je možné objednať aj emailom na – info@packeta.sk
Zariadenie je nutné do servisu zaslať zabalené ( najlepšie v originál obale), s fotokópiou nadobúdacieho dokladu, označené štítkom:
Europea Group spol. s r.o.
Šípová 3/a
Bratislava 82107
Tel: 02 / 45525373,4,5
– Typ zariadenia
– Výrobné číslo
– Dátum nadobudnutia
– Meno – spoločnosť reklamujúceho
– Presná adresa a kontakt na osobu pre spätné zaslanie zariadenia
– Kontaktná emailová adresa
– Tel. kontakt
Môžete aj naskenovať nadobúdací doklad a dopísať chýbajúce informácie. V prípade čitateľnosti všetkých potrebných údajov stačí poslať takýto naskenovaný dokument na adresu europea@europea.sk.
Opravené alebo nové zariadenie Vám bude zaslané priamo zo servisného strediska.
Epson
Technická podpora Epson :
Telefón: +421 232 786 682 , prevádzková doba Po – Pi: 9:00 – 18:00, https://www.epson.sk/contactus
Nahlásiť je potrebné: Model, sériové číslo, podrobný popis závady, meno, telefón, mail + kópia predajnej faktúry.
Autorizovaný servis :
IT Logistic s.r.o. Priemyselná 2 974 01 Banská Bystrica – servis tlačiarní, reklamáciu môžete nahlásiť mailom na adresu servis@itlogistic.sk
Po nahlásení, servis zaistí zvoz zariadenia kuriérskou spoločnosťou.
alebo
Autorizovaný predajca
zariadenie je potrebné doručiť na našu adresu
kompletné bez mechanického poškodenia
Požadavky :
- Reklamačný formulár
- faktúra alebo doklad o kúpe
ECG
Všetky produkty:
Reklamácie produktov ECG rieši servisné stredisko Servis elektroniky s.r.o.
Servis elektroniky s.r.o.
Údernícka 11
851 01 Bratislava
+421 2 68 24 52 45
servis@elektroniky.sk
EVOLVEO
http://www.evolveo.eu/sk/podpora
Adresa: Malé Námestie 29, 901 01 Malacky,
Telefón: 0914 117 466, 0904 217 793,
http://www.tavservis.com
Foxcam
zariadenie je potrebné doručiť na našu adresu
kompletné bez mechanického poškodenia
Požadavky :
- Reklamačný formulár
- faktúra alebo doklad o kúpe
Fujifilm
Fujifilm Slovakia
Rybničná 40
831 06 Bratislava
nové tel. č. 02/ 33 595 119
e-mail: servis@fujifilm.sk
záruka je 24 mesiacov
pri záručných opravách musí zákazník spolu s vyplneným záručným listom predložiť doklad o kúpe.
ISO 13406-2 Scan Guidelines
FUNAI
KAINZ SERVICE
Galvaniho ul.2/a
Bratislava
82104
Tel.:+421 907 077 409
https://servislcd.webnode.sk/
Garmin
CONAN s.r.o.
Murgašova 18, 010 01 Žilina
tel.: +421 41 700 2900, -01, -02
fax: +421 41 763 2616
servis@garmin.sk
Bezplatná linka HOTLINE je určená pre zákazníkov Garmin
PO – PIA: 8:00 – 18:00 HOD
0800 135 000 hotline@garmin.sk
viac info na www.garmin.sk
Genius
Genius RMA procedúra prostredníctvom web stránky: www.fixit.pl/?zasady-reklamacji-genius,11
E-mail kontakt pre pridelenie RMA pre SK: genius@sk.fixit-service.com
Zberné miesto pre zasielanie RMA pre SK:
FixIt Depo – BOVI GEMER s.r.o.
Petra Hostinského 1716/20
979 01 Rimavská Sobota
Slovenská Republika
Bez prideleného RMA nesmie byť tovar do zberného miesta odoslaný.
Green Cell
zariadenie je potrebné doručiť na našu adresu
kompletné bez mechanického poškodenia
Požadavky :
- Reklamačný formulár
- faktúra alebo doklad o kúpe
Gigabyte
GSmart smartfóny
VSP DATA a.s.
Nová Rožňavská 3, Bratislava, 831 04
Telefón: +421 245 691 375
Email: gsmservis@vspdata.sk
Prevádzková doba: 09:00 – 16:00 Pondelok – Piatok
Website: www.vspdata.sk
Support Models: GS202, Rio, Maya, Tuku , Roma , Sierra, Simba, Guru, Aku, Alto
Možnosť kontaktovať servis na tel. +421 245 691 375 alebo e-mailom gsmservis@vspdata.sk. Servis zabezpečí vyzdvihnutie a dopravenie do servisu a po oprave vrátenie späť. Táto služba je pri záručných opravách zadarmo.
GSmart tlačidlové telefóny
Reklamácie tlačídlových telefónov GSmart riešime priamo s výrobcom.
Reklamujte v servisnom stredisku ASBIS v Bratislave.
Alebo
zariadenie je potrebné doručiť na našu adresu
kompletné bez mechanického poškodenia
Požadavky :
- Reklamačný formulár
- faktúra alebo doklad o kúpe
Homatics
zariadenie je potrebné doručiť do na našu adresu
kompletné bez mechanického poškodenia
Požadavky :
- Reklamačný formulár
- faktúra alebo doklad o kúpe
alebo servisné stredisko pre urýchlenie reklamácie
AB-COM s.r.o.
M.Rázusa 4795/34, Topoľčany 1, 955 01
tel.038/5362625
Požadavky:
sprievodný list (vada, dodacia adresa,faktúra alebo doklad o kúpe)
HP
– pre záručné a pozáručné reklamácie prosíme kontaktovať jedno zo servisných stredísk HP, viď nižšie
– SWISS spol s.r.o, Pestovateľská 13 – areál OC Korzo, 821 04 Bratislava, Tel: 02/67202080, Fax: 02/67202081, servis@swissit.sk
– SWISS, spol. s r.o., Moldavská cesta 49, 04011, Košice, Tel:055/7894358, Fax: 055/7894360, kontakt serviske@swissit.sk
– SWISS, spol. s r.o., Partizánska cesta 33; 974 01 Banská Bystrica, Tel. č.: 048 / 415 1768, Fax č.: 048 / 415 1769 servis@swissservice.sk
– Datalan, Krasovského 14, 851 01 Petržalka, Tel.: 02/323 727 77, servis@datalan.sk
– Datalan, Na Troskách 26, 974 01 Banská Bystrica Tel.: +421 48 3210 888 servis@datalan.sk
– Datalan Rozvojova 2, 040 01 Košice Tel.: +421 55 321 0010 servis@datalan.sk
– Datalan Dolné Rudiny 3, 010 01 Žilina Tel.: +421 41 500 6230 servis@datalan.sk
– Datalan na Hlinách 1786/16 Kobylisy, 182 00 Praha 8 info@datalan.sk
– PosAm, Bajkalská 28 821 09 Bratislava 2, Tel: +421 24 92 39 111 posam@posam.sk
– PosAm, Medený Hámor 15, 97401 Banská Bystrica, Tel: +421 48 4714 311 posam@posam.sk
– PosAm, Vozárova 5, 04017 Košice, Tel.: +421 55 72 41 700, posam@posam.sk
– PosAm, Rosinská cesta 11, 010 08 Žilina, Tel.: +421 41 50 05 713 posam@posam.sk
– PosAm, Nám. E.M.Šoltésovej 5 934 01 Levice Tel: +421 36 63 06 801 posam@posam.sk
Zvozy na produkty HP, môžete nahlasovať na mailovej adrese : https://www.swissit.sk/doprava/
Spoločnosť Swiss vyžiada prepravu a po oprave produktu Vám zašle zariadenie späť.
HP DOA reklamácie do 30 dní od predaja na zákazníka:
– v prípade DOA vás poprosíme zaevidovať Vašu reklamáciu do nášho reklamačného systému
– každé zariadenie musí byť doručené na reklamačné oddelenie na našu adresu
– zariadenie musí byť kompletné bez mechanického poškodenia
– zariadenie bude podľa podmienok HP odoslané do autorizovaného servisného strediska Swiss,Pestovateľská 13, 821 04 Bratislava
– Swiss vykoná diagnostiku vady do 2 dní a vystaví protokol na základe ktorého bude reklamácia doriešená
– Podľa podmienok HP nebude možne sprocesovať DOA, pokiaľ ma zariadenie aktívnu onsite záruku
HP Spotrebný materiál prosíme doručiť na reklamačné oddelenie do na našu adresu
– všetok spotrebný materiál musí spĺňať váhu, ktorá sa kontroluje v oficiálnom HP zozname
– spotrebný materiál ktorý nespĺňa váhu, bude vrátený späť zákazníkovi
HEWLETT PACKARD ENTERPRISE
Vážený zákazník, informácie ako servisovať nájdete tu: http://www.sluzbyhpe.sk/kontakty.
IBM
IBM Support – https://www.ibm.com/planetwide/sk/
IBM Hardware and Software Support
Tel: +421-2-4954-8888
E-mail: maint@sk.ibm.com
Stredisko autorizovaného servisu
DATALAN, a. s.
Krasovského 14
851 01 Bratislava
Tel.: +421 2 323 727 77
Fax: +421 2 323 727 00
E-mail: servis@datalan.sk
CQ service, spol. s r. o.
Sabinovská 10
821 02 Bratislava 2
Slovenská republika
tel: +421 2 48 20 49 11
fax: +421 2 48 20 49 12
E-mail: cqservice@cqservice.sk
http://www.cqservice.sk/sk/Kontakt.html
Joby
Autorizovaný servis
Informácie o servisných zákazkách:
Tel.: +421 2 5464 7792 (Po-Pi 10:00 – 17:00)
Email: prijem@prolaika.sk
Otváracie hodiny servisu:
Po – Pia 10:00 – 17:00
So – Ne zatvorené
O servise https://www.prolaika.sk/servis.xhtml
Kärcher
Postup pri reklamáciách Kärcher:
viac info TU.
Lenovo
Lenovo IP/IdeaPad – IC/IdeaCentre, tablety
Reklamácie môžete nahlásiť:
- Telefonicky – Tel.: 0850 232 406 (9:00 – 18:00).
- Mailom retail_sk@lenovo.com, kde môžete zadať ľubovoľný počet zariadení. Vždy uvádzajte SN číslo a popis závady.
- Webovým formulárom http://support.lenovo.com/sk/sk/contactus/callback
Zariadenie bude vyzdvihnuté kuriérom a bude aj naspäť doručené na náklady autorizovaného servisu..
NETCOM Závodský s.r.o.
Floriánske nám. 2
811 07 BRATISLAVA
Tel. : +421 2 55424656
Fax: +421 2 323 727 00
Email: servis@nnetcom.sk
Smartphony
Reklamácie môžete nahlásiť:
https://www.escsk.eu/servis/
Lenovo ThinkPad / Lenovo monitory
Reklamácie môžete nahlásiť:
Stredisko autorizovaného servisu
DATALAN, a. s.
Krasovského 14
851 01 Bratislava
Tel.: +421 2 323 727 77
Fax: +421 2 323 727 00
Email: servis@datalan.sk
AUTOCONT s.r.o. Servisná sieť
https://www.autocont.sk/kontakty/servisna-siet/
NETCOM Závodský s.r.o.
Floriánske nám. 2
811 07 BRATISLAVA
Tel. : +421 2 55424656
Fax: +421 2 323 727 00
Email: servis@nnetcom.sk
IBM Support https://www.ibm.com/planetwide/sk/
IBM Hardware and Software Support
Tel: +421-2-4954-8888
E-mail:maint@sk.ibm.com
Lenovo príslušenstvo/accessories
prosíme doručiť na reklamačné oddelenie na našu adresu
DOA – do 14 Dní (predaj na koncového zákazníka)
zariadenie je potrebné doručiť na našu adresu
kompletné bez mechanického poškodenia
Požadavky :
- Reklamačný formulár
- faktúra alebo doklad o kúpe
Lexmark
SWISS spol. s r.o.
Pestovateľská 13 – areál OC Korzo
821 04 Bratislava
https://www.swissservice.sk/kontakt
LG reklamácie TV/AUDIO/VIDEO, MOBILNE TELEFONY
-audio systémy, Hotelové TV,Mikrovlnné rúry, Monitory, Příslušenstvo, Systémy domáceho kiná, TV príslušenstvo, Telefóny, Televízory, Video systémy
-prosíme kontaktovať oddelenie LG podpory 0850 111 154 v pracovné dni od 8:00 – 18:00 https://www.lg.com/sk/podpora/zarucna-oprava/vyhladat-servis
LG reklamácie LCD a CRT monitory
Realtime technologies s.r.o
-prosíme vopred kontaktovať a preveriť servis konkretného typu zariadenia
-možnosť zvozu na náklady servisu
+420 464 600 814
+420 601 569 762
support@realtimetec.cz
Logitech / Labtec
Všetky produkty:
Servisný mail: logitech@fixit-service.com
Online reklamácie: http://rma.fixit-service.com
Do 3 pracovných dní prepravná spoločnosť vyzdvihne tovar a následne doručí opravený resp. nový kus.
Lowepro
Autorizovaný servis
Informácie o servisných zákazkách:
Tel.: +421 2 5464 7792 (Po-Pi 10:00 – 17:00)
Email: prijem@prolaika.sk
Otváracie hodiny servisu:
Po – Pia 10:00 – 17:00
So – Ne zatvorené
O servise https://www.prolaika.sk/servis.xhtml
LONG
zariadenie je potrebné doručiť na našu adresu
kompletné bez mechanického poškodenia
Požadavky :
- Reklamačný formulár
- faktúra alebo doklad o kúpe
METABO
S T A M E T S.R.O.,
Obchodná 18
90201 PEZINOK
SERVISNÉ ODDELENIE
Tel.: (+421) 33 – 640 71 20
Mobil: (+421) 903 225 743
E-mail: – servis@stamet.sk
Otváracie hodiny:
Pondelok – Piatok: 7.30 – 16.00
Potreba doložiť nákupný doklad z ASBIS SK spol.s.r.o.
MGE
Vlastník nefunkčného zariadenia objedná na náklady spoločnoti Europea Group prepravu u prepravcu ReMax Courier Service na tel. číslach 02/491053- 55 , 57, 58, 59. (Riadi sa pokynmi prepravcu.)
Kuriéra je možné objednať aj emailom na – INFO@REMAX.SK
Zariadenie je nutné do servisu zaslať zabalené ( najlepšie v originál obale), s fotokópiou nadobúdacieho dokladu, označené štítkom:
Europea Group spol. s r.o.
Šípová 3/a
Bratislava 82107
Tel: 02 / 45525373,4,5
:: Typ zariadenia
:: Výrobné číslo
:: Dátum nadobudnutia
:: Meno – spoločnosť reklamujúceho
:: Presná adresa a kontakt na osobu pre spätné zaslanie zariadenia
:: Kontaktná emailová adresa
:: Tel. kontakt
Môžete aj naskenovať nadobúdací doklad a dopísať chýbajúce informácie. V prípade čitateľnosti všetkých potrebných údajov stačí poslať takýto naskenovaný dokument na adresu europea@europea.sk. Najneskôr do 5 pracovných dní Vám bude opravené zariadenie vrátené, poprípade vám zašleme dokument nášho servisného strediska, ktorý Vás bude oprávňovať na vydanie nového zariadenia u vášho predajcu.
Záručná doba záložných zdrojov Eaton je 24 mesiacov od dátumu vystavenia dodacieho listu.
MICROSOFT XBOX
http://www.xbox.com/sk-SK/support/contact/
MSI (notebooky a počítače)
Záručná reklamácia prebieha formou “Pick up & Return” – celý proces (zadanie, vyzdvihnutie a dodanie späť) je zdarma. TU
Kontakt – bezplatná zelená linka:
Slovensko: 0800 004 803
Neovo LCD
Reklamácie LCD monitorov NEOVO rieši servisné stredisko Sofos s.r.o. Na LCD monitory platí on-site servis.
Sofos s.r.o.
Radničné nám.4
827 04 Bratislava
+421 2 54 77 39 80
Český servis, Varšavská 11, 831 03 Bratislava, Tel.: 02 / 4445 9955, +421 907051861 (p. Kovacs) http://www.ceskyservis.cz/cz/hlavni6.htm, mail: servis@ccc.sk
Nextbase kamera
zariadenie je potrebné doručiť na našu adresu
kompletné bez mechanického poškodenia
Požadavky :
- Reklamačný formulár
- faktúra alebo doklad o kúpe
NIKON
VSP Data SK s.r.o.
Nová Rožňavská 3,
831 04 Bratislava
tel.: +421 245 691 375
email: info@vspdata.sk
OKI
IKARO s.r.o.
Sídlo spoločnosti
Okružná 32, 080 01 Prešov
tel.: +421 51 7724 505
e-mail: servisk@ikaro.sk
PosAm, s.r.o.
Odborárska 21, 831 02 Bratislava 3, tel.: +421 2 4923 9387
Medený Hámor 15, 974 01 Banská Bystrica, tel.: +421 48 4714 343
Vozárova 5, 040 17 Košice, tel.: +421 55 7241 720
Nám. E. M. Šoltésovej č. 5, 934 01 Levice, tel.: +421 36 6306 801
Rosinská cesta 11, 010 08 Žilina, tel.: +421 41 5005 715
e-mail: posam@posam.sk; www.posam.sk
DATALAN, a. s.
Púchovská 8, 831 06 Bratislava, tel.: +421 2 49 20 71 55
Na Troskách 26, 974 01 Banská Bystrica, tel.: +421 48 3210 888
Popradská 68, 040 01 Košice, tel.: +421 55 640 51 90, +421 55 640 52 46
Dolné Rudiny 3, 010 01 Žilina, tel.: +421 41 500 62 32, +421 41 500 62 30
Námestie sv. Egídia 40/57, 058 01 Poprad, tel.: +421 905 603 364
e-mail:servis@datalan.sk; www.datalan.sk
OLYMPUS
Autorizovaný servis Olympus
Informácie o servisných zákazkách:
Tel.: +421 2 5464 7792 (Po-Pi 10:00 – 17:00)
E-mail: prijem@prolaika.sk
Otváracie hodiny servisu:
Po – Pia 10:00 – 17:00
So – Ne zatvorené
O servise: https://www.prolaika.sk/servis.xhtml
OXE
zariadenie je potrebné doručiť
kompletné bez mechanického poškodenia
Požadavky :
- Reklamačný formulár
- faktúra alebo doklad o kúpe
Panasonic telekomunikačná technika
FaxCOPY, Domkárska 15, 821 05 Bratislava, Tel.: 02/ 4341 3800, 0820-111 010, Fax: 02/ 4341 3798, e-mail: faxcopy@faxcopy.sk
INTEC Plus, spol. s r.o., Stará prievozská 2, 821 09 Bratislava, Tel.: 02/ 5341 1372, Fax: 02/ 5341 3496, e-mail: intecpl@intecpl.sk
Panasonic spotrebná elektronika
Avpro, s.r.o., Budovateľská 23, 821 08 Bratislava, Tel.: 02 / 5557 2310, 0908 786 457, Fax: 02 / 5564 2772, servis@avpro.sk
Panasonic ostatné
zariadenie je potrebné doručiť na našu adresu
kompletné bez mechanického poškodenia
Požadavky :
- Reklamačný formulár
- faktúra alebo doklad o kúpe
Partron
zariadenie je potrebné doručiť na našu adresu
kompletné bez mechanického poškodenia
Požadavky :
- Reklamačný formulár
- faktúra alebo doklad o kúpe
PERENIO
EuroServis LK spol. s r.o.
Šamorínska 52
82106 Bratislava
tel.: 02 / 452 424 10
od pondelka do piatka 8:00-16:30
e-mail:info@euroservis.sk
Philips monitory
asupport s.r.o.
Radlinského 27
811 07 Bratislava
Areál hotelu Saffron – chodci vchod z ulice Fazuľová, vjazd autom z ulice Školská (10 minút parkovanie zdarma)
Tel: +421 911 792 034
Tel: +421 2 5262 6557
bratislava@asupport.sk
PHILIPS PC repro a kamery
TWIS
Kalinčiakova31
83 104,Bratislava
Slovenská republika
tel.: +421 -2 – 44 45 85 14, 44 37 29 00
fax: +421 – 2 – 44 45 85 13
e-mail: twis@twis.sk ak sa nepodarí produkt vymaniť, treba kontaktovať Philips, kontaktná osoba vo Philipse Michal Ochotnicky, michal.ochotnicky@philips.com
tel.:20666144
PHILIPS ostatné
zariadenie je potrebné doručiť na našu adresu
kompletné bez mechanického poškodenia
Požadavky :
- Reklamačný formulár
- faktúra alebo doklad o kúpe
Prestigio
Prestigio (mimo PC)
EuroServis LK spol. s r.o.
Šamorínska 52
82106 Bratislava
tel.: 02 / 452 424 10
od pondelka do piatka 8:00-16:30
e-mail:prestigio@euroservis.sk
Prestigio PC, montované PC a servery
prosíme doručiť na reklamačné oddelenie na našu adresu
REDMOND
EuroServis LK spol. s r.o.
Šamorínska 52
82106 Bratislava
tel.: 02 / 452 424 10
od pondelka do piatka 8:00-16:30
e-mail:prestigio@euroservis.sk
Qtek
Všetky produkty:
Reklámácie produktov QTEK rieši servisné stredisko GS Mobile service s.r.o., Česká republika.
GS Mobile service s.r.o.
Veselská 699
199 00 Praha 9 – Letňany
Česká republika
SAMSUNG tlačiarne
SWISS spol. s r.o.
Pestovateľská 13 – areál OC Korzo
821 04 Bratislava
https://www.swissservice.sk/kontakt/
SAMSUNG TV,IT a Mobilné zariadenia
Avion – Značková predajňa Samsung Galeria
Ivanská cesta 16
821 04 Bratislava
Tel.: 02/210 280 90
Zvoz zariadení pre zákazníkov http://esc.sk/sk/objednat-prepravu
http://www.esc.sk
servis@esc.sk
StadlerForm
Náhlásenie záručnej reklamácie v autorizovanom servise StadlerForm
- Vyplňte reklamačný formulár StandlerForm
- Pripravte výrobok na bezplatné vyzdvihnutie kuriérom. Výrobok je potrebné vhodne zabaliť tak, aby sa predišlo poškodeniu počas prepravy. Návod ako výrobok vhodne zabaliť nájdete TU.
alebo
zariadenie je potrebné doručiť na našu adresu
kompletné bez mechanického poškodenia
Požadavky :
- Reklamačný formulár
- faktúra alebo doklad o kúpe
SONY televízory a iná spotrebná elektronika
http://support.sony-europe.com/repair/asc/asc.aspx?site=odw_sk_SK
http://www.sony.sk/res/attachment/file/68/1082027543768.pdf
SONY digitálna technika a iné
Avpro, s.r.o., Budovateľská 23, 821 08 Bratislava, Tel.: 02 / 5557 2310, 0908 786 457, Fax: 02 / 5564 2772, servis@avpro.sk
Sony VAIO
2 roky záruky
Ako majitelia notebookov VAIO získate v rámci záručných podmienok zdarma technickú podporu a opravu po dobu dvoch rokov od dátumu zakúpenia notebooku.
VAIO zákaznícke centrum
Kontaktujte naše európske zákaznícke centrum VAIO-Link. Na tejto linke získate kvalitnú technickú pomoc a podporu alebo si môžete dohodnúť prípadnú opravu zariadenia.
Budete komunikovať priamo s odborne vyškoleným personálom
• rýchle riešenie problémov
• váš agent vás bude informovať o každej zmene stavu vašej požiadavky formou SMS správy alebo e-mailu.
Kontaktujte naše zákaznícke centrum na: www.VAIO-Link.com alebo na telefónnom čísle: +421 55 230 28 01
VAIO európske zákaznícke centrum ohodnotené ocenením za kvalitnú podporu
VIRS (VAIO International Repair Service)
VAIO poskytuje u vybraných notebookov bezplatnú opravu notebooku vo všetkých dôležitých svetových destináciách pocas obdobia dvoch rokov platnosti štandardnej záruky. Viac informácií získate na www.VAIO-Link.com.
1. ZÁRUČNÝ A POZÁRUČNÝ SERVIS SONY VAIO
VAIO-Link
Kontaktujte naše európske zákaznícke stredisko VAIO na tel. +421 55 230 28 01.
Tu budete mať k dispozícii ocenenú technickú podporu v slovenčine a pravidelne aktualizované informácie o priebehu opravy. Budete komunikovať s vaším servisným agentom VAIO.
Tím skúsených pracovníkov je pripravený riešiť vaše problémy. Kontaktujte ich na www.VAIO-Link.com
2. POZÁRUČNÍ SERVIS
Avpro, s.r.o.
Budovatelska 23
82108 Bratislava
Slovensko
tel. +421 255642771, +421 255642773, +421 908786457
servis@avpro.sk
Príjem opráv ve všední dny: 9:00 – 17:00 hod.
3. VAIO INTERNATIONAL REPAIR SERVICE
Pre vybrané modely VAIO máte aj v niektorých krajinách mimo EU k dispozícii opravu hardvéru zadarmo. Ďalšie informácie získate na stránkach:
http://support.vaio.sony.eu/computing/vaio/contacts/virs.aspx
4. DOA
DOA – 14 Dní (predaj na koncového zákazníka)
SONY Playstation, PSP
- Reklamace výrobků budou prováděny prostřednictvím obchodů Vašich maloobchodních partnerů.
2. V případě reklamace se koncoví uživatelé/zákaznící budou obracet na maloobchodní prodejny kde produkty zakoupili.
3. Příslušná maloobchodní prodejna následně zažádá e-mailem o svoz reklamovaných produktů na těchto e-mailových adresách info@sony-servis.cz a stanislav.hasek@sony-servis.cz (dostatečné je zaslat jeden e-mail zároveň na obě adresy).
Do výše uvedného e-mailu je třeba přiložit 2 dokumenty: kopii pokladního dokladu a kopii dodavatelské faktury od distributora, který se k dané reklamaci vztahuje. Stejné 2 dokumenty je třeba vložit do balení, které bude následně svezeno.
4. Servisní centrum v Praze objedná přepravu prostřednictvím společnosti PPL a po opravě bude přístroj na stejnou adresu zaslán zpět.
Kontakt na Servisní centrum, telefon +420 272 650 240
SONY ostatné
zariadenie je potrebné doručiť na našu adresu
kompletné bez mechanického poškodenia
Požadavky :
- Reklamačný formulár
- faktúra alebo doklad o kúpe
SONY ostatné
zariadenie je potrebné doručiť na našu adresu
kompletné bez mechanického poškodenia
Požadavky :
- Reklamačný formulár
- faktúra alebo doklad o kúpe
SYNOLOGY;
zariadenie je potrebné doručiť na našu adresu
kompletné bez mechanického poškodenia
Požadavky :
- Reklamačný formulár
- faktúra alebo doklad o kúpe
TETRAO
zariadenie je potrebné doručiť na našu adresu
kompletné bez mechanického poškodenia
Požadavky :
- Reklamačný formulár
- faktúra alebo doklad o kúpe
TOMTOM
Zákaznícka linka: +421 268 622 002
Zadávanie reklamácií
Tom Tom podpora
TOPCOM
TrustSystem
Reklamační oddělení
Mikoviniho 4
917 02 Trnava
Slovensko
http://www.trustsystem.sk/
033/2933125 – servisný technik 1
033/2933124 – servisný technik 2
reklamacie@trustsystem.sk
TOSHIBA
C.C.C. spol. s r.o.
Námestie Biely kríž 1
831 02 Bratislava
SLOVAKIA
mob: +421 902 572 848
tel: +421 2 44459955, 43411450
email: mailto:stefan@ccc.sk
servisný email:servis@ccc.sk
www.ccc.sk
DOA – 14 Dní (predaj na dealera) nie na koncového zákazníka
Tristar
TRUST System spol. s r.o.
Bratislavská cesta 45
917 01 Trnava
http://www.trustsystem.sk/
033/2933125 – servisny technik 1
033/2933124 – servisny technik 2
reklamacie@trustsystem.sk
TP-LINK
zariadenie je potrebné doručiť na našu adresu
kompletné bez mechanického poškodenia
Požadavky :
- Reklamačný formulár
- faktúra alebo doklad o kúpe
Ubiquiti (UBNT)
zariadenie je potrebné doručiť na našu adresu
kompletné bez mechanického poškodenia
Požadavky :
- Reklamačný formulár
- faktúra alebo doklad o kúpe
Velbon
Autorizovaný servis PENTA
PENTA SK s.r.o. – Servisné oddelenie
Turbínová 1
831 04 Bratislava
Monika Horváthová, +421 221 201 179 servis@pentask.sk
PENTA CZ s.r.o. – Servisné oddelenie
Kosmetická 450
387 11 Katovice
Michaela Divišová, +420 383 369 141, +420 724 146 939 divisova@penta.cz
Obecný kontakt: +420 383 369 147, reklamace@penta.cz
ViewSonic
Western Digital
Technická telefonická podpora v češtine – 00800 27549338
Lokalizovaná technická podpora funguje na toll free čísle 00800 27549338 (áno, je treba vytáčať s 00 na začiatku!!!)
Funguje rovnako z CZ ako aj z SK.
Z dôvodu blokovania medzinárodných toll free čísiel zo strany mobilných operátorov, je možné sa na toto číslo dovolať len z pevnej linky. V prípade zmeny podmienok, zverejníme tieto na stránke. Zatiaľ intenzívne pracujeme na zmene (dohode s operátormi) tak, aby bolo možné sa dovolať aj z mobilných sietí.
Tech support číslo bude aktualizované na stránkach http://support.wdc.com pripravujeme zriadenie aj CZ tech support emailu.
WRAPS
zariadenie je potrebné doručiť na našu adresu
kompletné bez mechanického poškodenia
Požadavky :
- Reklamačný formulár
- faktúra alebo doklad o kúpe
XIAOMI
zariadenie je potrebné doručiť na našu adresu
kompletné bez mechanického poškodenia
Požadavky :
- Reklamačný formulár
- faktúra alebo doklad o kúpe
XEROX
-pre záručné a pozáručné reklamácie prosíme kontaktovať jedno zo servisných stredísk Xerox:
-zoznam všetkých servisných partnerov link
-starostlivosť o zariadenia A4 a stolové A3 vykonáva partner A.S.E.P.
Zyxel
zariadenie je potrebné doručiť na našu adresu
kompletné bez mechanického poškodenia
Požiadavky :
- Reklamačný formulár
- faktúra alebo doklad o kúpe