Ako postupovať pri reklamáciu a vrátenie tovaru ?
1. Reklamácia v autorizovanom servise
Najrýchlejší spôsob vybavenia reklamácie je kontaktovať priamo autorizovaný servis danej značky.
Pre vybavenie reklamácie v autorizovanom servise budete potrebovať doklad o kupé výrobku, faktúru. Niektoré servisné strediská môžu požadovať potvrdený záručný list. Na požiadanie vám záručný vyplníme a potvrdíme. K žiadosti je nám potrebné zaslať kópiu faktúry na mail reklamácie@masterpc.sk.
2. Reklamácia Osobne
S reklamáciou výrobku vám radi pomôžeme aj Osobne
- S reklamovaným tovarom je potrebné poslať doklad o kúpe. Za doklad o kúpe sa považuje faktúra, alebo doklad z registračnej pokladne.
- O spôsobe vybavenia reklamácie vás budeme informovať telefonicky alebo e-mailom.
3. Reklamácia zaslaná kuriérom
- Tovar môžete poslať aj priamo k nám.
- Je potrebné vyplniť reklamačný protokol. Do časti Podrobný popis vady uveďte prosím čo najpresnejšie popis závady.
- K reklamovanému tovaru je potrebné pribaliť riadne vyplnený reklamačný formulár a kópiu dokladu o kúpe.
- Reklamáciu zasielajte kuriérom pošty, kuriérom packety, DPD alebo SPS.
- Nezasielajte poštovou zásielkou pošty (listová zásielka, doporučený list a pod.) nie je vhodné.
- Tovar riadne zabaľte, aby sa pri preprave nepoškodil a zašlite na adresu: Ivan Jurák – ALILI; E. F. Scherera 4797/7; Piešťany 92101; e-mail: info@masterpc.sk
- Stav vašej reklamácie môžete preveriť mailom na adrese reklamacie@masterpc.sk
Vrátenie tovaru do 14 dní
Kupujúci je oprávnený odstúpiť od kúpnej zmluvy bez udania dôvodu v súlade s ust. § 7 a nasl. Zákona č. 102/2014 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku (ďalej len „Zákon o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku“) v lehote 14 dní od prevzatia tovaru, resp. odo dňa uzavretia zmluvy o poskytnutí služby alebo zmluvy o poskytovaní elektronického obsahu nedodávaného na hmotnom nosiči, ak predávajúci včas a riadne splnil informačné povinnosti podľa ust. § 3 Zákona o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku. Ak nastala situácia kedy nie ste s objednaným tovarom spokojní, poprípade tovar nesplní vaše očakávania alebo nastal nejaký iný dôvod pre ktorý chcete tovar vrátiť, postup na vrátenie je nasledovný.
- Tovar môže vrátiť zákazník v zmysle Všeobecné obchodné Podmienky. Za koncového zákazníka sa považuje osoba-nepodnikateľ, organizácia, fyzická alebo právnická osoba ktorá tovar zakúpila na IČO.
- Tovar, ktorý chcete vrátiť je potrebné poslať k nám v zmysle Všeobecné obchodné Podmienky a vyplnený dokument Odstúpenie od zmluvy.
- Zasielaný tovar dobre zabaľte, aby nedošlo k jeho poškodeniu pri preprave.
- Tovar zašlite v pôvodnom stave, ako pri prevzatí (vrátane dokumentácie a príslušenstva).
- Tovar nám zasielajte kuriérom pošty, kuriérom packety,DPD alebo SPS, nie ako poštovú zásielku pošty (listová zásielka, doporučený list a pod.) .
- Tovar riadne zabaľte, aby sa pri preprave nepoškodil a zašlite na adresu: Ivan Jurák – ALILI; E. F. Scherera 4797/7; Piešťany 92101; e-mail: info@masterpc.sk
- OZNAM: Tovar zaslaný na dobierku nepreberáme.!!
TU JE: Reklamacny formular